Wednesday, November 3, 2010

tempat aku menuntut ilmu pas SPM n family aku...


aku bljr di sebuah d insituasi pegajian tinggi...
aku mgenali tmpt aku bljr nie kt sebuah drama
ia2 Dunia Baru....hehe
sejak dri i2 la aku tertarik...
mmg lwk kn dgr aku cite wpun xdew la lwk sgt...
disini larr aku mgerti ttg khidupan aku...
kt cni jgk larr aku knl kwn2 dri dri semua negeri..
nie jgk larr 1st aku duk asrama selama aku hidup nie...
mula2 mmg la sedey sba nk tglkn keluarga sba aku nie anak bongsu...
so agk sedey gk larr..
tp dh lme2 ok larr dpt myesuaikn diri nie...
nie la nme tmpt bljr aku..




nie plak kwn2 aku yg ting tong n gler2..
hahaha...
aku syg dyeowg semua.....



nie family aku yg paling aku syg..
buah hati aku...
mama n abah
abg n kak ipar aku n
ank buah aku...
ADIK SYG MAMA n ABAH.....

No comments:

Post a Comment