Tuesday, November 1, 2011

final exam , final sem n final year...:)

salam...adh lme xupdte entry aku nie kn...:)
4hb nie aku akn final exam utk 1st pper..
mmg ase berdebar...besa la 2 kn...
taun nie aku dh final year n sem dpn aku dh final sem pn..
jap je mase berlalu kn...ase nye bru je masuk...
ape pn byk kngn manis n kngan yg masam...hahaha ( ade ke??)
wpn byk rintagan yg di lalui aku harp kwn2 aku n aku sendri dpt lakukn nya...
maybe selama nie ade krg dri kmi semua n aku hrp kte owg semua dpt wat yg terbaik...:)
kpd senior2 aku yg dh abs 2 gud luck k ape yg kowg lakukan..
aku hrp utk sem last sem dpn aku dpt score pointer yg lbey baik k...
untuk sem nie jgkkk....hope aku dpt wat plg the bez dlm hidup aku nie...aminnnnnnn...:)




k la , mls nk bebel pjg pn....ALL THE BEST DAK2 LIBRARY SCIENCE COHORT 9....:)
( de pic kngn aku ckit...hehe...)

No comments:

Post a Comment