Thursday, December 29, 2011

Azam 2012

salam semua...
ari nie aku nk story ckit psl 2011 yg akn melabuhkn tirai nye pada sabtu nie..
byk benda yg berlaku pd tahun 2011 de yg baik dan juga de yg sedih..
klo nk cite mmg pnjg berbenor tp ringkaskn cite yg mne patot je la kn..
2011 byk benda gembira dpt dibuat n cam2 la pekara yg manis..
tp yg sedih 2 xyah la nk cite kn..itu semua lumrah hidup larr klo xde pkra yg sedih..
2011 mnnggalkn kenangan yg manis ngn housemate yg 1 kepala n gila2 cam aku gk..hakhak..
aku hrp 2011 nie akn ku tglkn dgn perasaan yg gembira..:)

2012 plak akn menjelma pd minggu dpn...
aku harap 2012 akn memberi sinar yg baru pada diri aku..
aku nk hbs kn study aku..nie dh last sem pd tahun 2011 nie..
aku hope aku dpt konvo pd tahun 2012 dan dpt sambung study lg..
2012 gk aku hope xde perkara yg sedih ....
aku hrp dpt GEMBIRA kn famili aku yg byk membantu aku selama nie..
dan xnk kecewa mama ngn abah..aku gk sygkn abang aku n hope dye dpt hidup gembira..
xnk semua org sedih..nk semua happy..itulah aku azam aku untuk tahun 2012..
AKU HARAP AKU DAPAT MENGGEMBIRAKAN HATI SEMUA ORANG..







k la ,mls nk bebel pnjg...salam n daaaaaa

No comments:

Post a Comment