Saturday, February 25, 2012

Al-fatihah....~~~

salam semua..
dh lama aku xupdate entry nie..
pada tanggal 13/2/2012 aku mendapat berita yg sangat menyedihkn...
kakak yg selama nie baik ngn aku dapat kemalangan..hati aku pada masa tu
macam xcaya...kakak aku maksudkn tu adalah kak HABIBAH ABD KADIR @ kak BIEB...
akak yg akak tumpang g picnik umh dye mse aku umh xde air...kakak yg baik dh aku anggap cam kakak aku sendiri..akak yg minat kpop n berkongsi ttg kpop ngn aku..
semua perkara aku xleh lupe ngn dye..pada 13/2/2012 pada tgh hari tu aku last jumpa n ajk g mkn tengah hari tp dye xnk....nie ayat last dye ckp " nape semua orang ajak akak g makan " ...tu la ayat yg aku dgr dari dye..
tp takdir telah menentukn dye kembali ke rahmatullah pada 8.50mlm pada 16/2/2012..pada hari tu aku g tgk arwah kt hospital klang...xsanggup tgk keadaan arwah pada mase tu..seorang kakak yang ceria terbaring d atas katil..tp tuhan telah menentukn arwah pergi dulu...Allah sygkn dye...semoga roh kak Bieb di cucuri rahmat....AMIN~~~



 
wani sgt rindu kn akak....:(

_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

No comments:

Post a Comment