Tuesday, March 27, 2012

Sepantas Masa Berlalu...~~~

salam semua..
dah lama aku xupdate entry blog aku nie...sory la ye sba bz ngn final exam skrg..
biasa la budak final year n final sem nie...byk benda nk kena  buat...
sekejap je masa berlalu n sedar x sedar jgk aku dh nk habis belajar kt UNiSEL nie..
rasa nya mcm baru je masuk...xalih dh sem last rupa nya aku...isyaAllah..hope semua nya akan berjalan ngn lancar....amin~~...
lps nie aku akn menjalani pratikal n dh hbs pratikal akn buat presentation plak..
hope aku akn dpt lakukan ngn baik...doa2kn ye semua bjln ngn lancar...
isyaAllah klo semua dh settle , aku akn sambung study aku d UNiSEL jgk...
sba senang....:)))....isyaAllah IJAZAH dlm gengaman....
dari sem 1 hingga 7 mmg x terasa...bohong la klo aku ckp kt BTG BERJUNTAI nie xbosan kn..dlm hati nie pikir nk balik je..tp dh lame2 ok dh...isyaAllah hujung tahun konvo...penat lelah mase belajar n bila dpt segulung DIPLOMA alhamdulilah...so lepas nie nk buat mama n abah bangga ape yg aku de skrg..sba mama n abah la byk bg semangat kt aku...kpd kwn2 aku jgk semoga berjaya n mencapai cita2 yg d hajati k...wani akn rindu kamoooo semua....cik ieka , cik bella , hazmin ( bapak ) , abg faris  n fikri...sebab ngn kowg la wani dpt gelak giler2 ble kowg  wat lawak n jd teman ble susah...kenangan kita sentiasa dalam ingatan...akn RINDU kamoooo semua sgt2...COHORT 9 LIBRARY SCIENCE TERBAIKKKK...:))))






k la tu la jelarr entry aku untuk hari nie....:)

No comments:

Post a Comment